7 клас

моя електронна адреса: hordiyenkonatasha@gmail.com

Увага!

Усі відповіді на письмові завдання, проекти.... присилати на електронну пошту мою, можливі скріншоти, фото (розбірливі). Будь ласка, зазначайте чітко свою фамілію і клас.

Вперед, до вивчення зоології!

Домашнє завдання

на 25-27 травня 2020 року

 Берегти навколишнє середовище!

Спостерігати за природними об"єктами довкілля (на ваш розсуд), від рослин (квіти на підвіконні, дерева у саду, розсада помідорів. петунії..... ) до тварин (спів, "рицарські турніри", гніздування, турбота про потомство, перші польоти малечі.....)

Все, що спостерігаєте - зазняти на гаджети (відео, фото) і надіслати на мою електронну адресу. 

(Спостереження продовжити проводити на літніх канікулах)

Домашнє завдання

на 20 травня 2020 року 

Самостійна письмова робота з теми "Поведінка тварин"

Відповіді приймаю до 12. 00. суботи (23/05)

Виконати завдання

Укажіть одну правильну відповідь

1.Складна вроджена програма поведінки - це

А. Таксис   Б. Рефлекс  В. Хомінг   Г. Інстинкт

2. Мігруючою твариною є 

А. павук-хрестовик

Б. горбуша

В. горобець хатній

Г. заєць-біляк.

3. Полювання вовка на зайця - це приклад поведінки:

А. харчової

Б. захисної

В. гігієнічної

Г. репродуктивної.

4. Суспільними тваринами є 

А. сови    Б. восьминоги   В. бджоли   Г. стьожаки

5. Установіть відповідність.

А. сприйняття візуальних об"єктів            1. хемонавігація

Б. сприйняття електричного поля             2.зорова орієнтацція

В. сприйняття запахів                                   3. астронавігація

Г. сприйняття положення зірок                  4. електронавігація

6. Установіть відповідність:

А. Будування гнізда ткачиком                                                 1. Дослідницька поведінка

Б. Переміщення худоби у пошуках кращого пасовища    2. Харчова поведінка

В. Обнюхування собак при зустрічі                                       3. Захисна  поведінка

Г. Відкидання хвоста ящіркою                                                4. Репродуктивна поведінка

7. Дайте визначення понять: етологія, хомінг.

Доповніть речення.

8. Періодичне переміщення тварин "туди і назад" між суттєво відмінними середовищами життя називається......

9. Розподіл ролей (обов"язків) у тваринних угрупуваннях називається......

Дайте відповідь на запитання

10. Яке значення має територіальна поведінка тварин?

11. Які способи кумунікації тварин вам відомі? Наведіть приклади.

12. Назвіть форми вродженої поведінки, схарактеризуйте їх та наведіть приклади.

Домашнє завдання

на 18 травня 2020 року 

Тема. Територіальна поведінка тварин. Еволюція поведінки тварин

Завдання:

1. Опрацювати усно параграфи 55 і 56, відповісти на запитання після параграфів, усно, для самоконтролю.

2. Письмово в зошиті з біології, виписати визначення термінів: хомінг, інсектарій, ієрархія, імпринтинг, комунікація. Вивчити їх.

3. Переглянути і уважно прослухати відео.

4. Повторити тему "Поведінка тварин" (параграфи 47 - 54, буде самостійна робота у формі різнорівневих завдань)

Домашнє завдання

на 13 травня 2020 року

Тема. Соціальна поведінка

Завдання:

1. Опрацювати параграф 54, відповісти на запитання після тексту параграфа, для самоконтролю.

2. Переглянути відео уважно і вивчити визначення термінів.

3. Підготувати міні- проект (якщо ніразу не готували - обов"язково виконати) на тему: "Як тварини визначають напрям руху?" (до 18/05)

Домашнє завдання

на 6 травня 2020 року

Тема. Репродуктивна поведінка тварин

Завдання:

1. Опрацювати параграф 53, дати усно відповіді після тексту параграфа, для самоаналізу. Вивчити визначення.

2. Підготувати міні-проект "Угрупування тварин", або "Як тварини спілкуються?"

3. Уважно проглянути і прослухати відео.

Домашнє завдання

на 4 травня 2020 року

Тема. Елементарна розумова діяльність тварин. Індивідуальна поведінка тварин

Завдання:

1. Опрацювати параграфи 51 - 52, усно. Вивчити терміни і визначення їх, що зустрічаються в тексті параграфа. відповісти усно на питання після параграфів, для самоконтролю.

2. Виконати міні-проект "Чому мігрують тварини?"

3. Переглянути і прослухати уважно відео.

Домашнє завдання

на 29 квітня 2020 року

Виконати тест-контролювання "Вроджена поведінка тварин"

Виконане завдання приймається до  12.00. 01 травня

Виберіть правильну відповідь

1.Послідовність цих дій у оси сфекса однакова: спочатку нірка, потім здобич, далі здобич у нірку, яйця на здобич і акриття нірки. Про що йдеться?

ж. безумовний рефлекс,  з. таксис,   и. умовний рефлекс,    і. інстинкт.

2. Яким стимулом є вигляд чи запах зебри для голодного лева?

е. мотиваційним   м. ключовим     н. незавершеним    о. умовним.

3. На якій стадії поведінкового акту виявляється така видоспецифічна поведінкова реакція тигла, як укус жертви в ділянці шиї?

д. пошуковий    к. стадії ключового стимулу   є. завершальний  ж. стадії мотивації.

4. Назвіть вид, у самок якого материнський інстинкт не проявляється:

а. морський коник звичайний

б. орангутан калімантанський

в. лебідь чорний

г. рибозмій цейлонський.

5. Назвіть прояв поведінки, коли очеретянка не відмовляється годувати зозулення?

і. умовний рефлекс    ї.  безумовний рефлекс  й. інстинкт вигодовування к. інстинкт самозбереження.

6. Виберіть зайве:

лев, вовк, ведмідь, куниця, зубр, єнот, гієна.


Домашнє завдання

на 27 квітня 2020 року

Тема. Вроджена та набута поведінка тварин

Завдання:

1. Опрацювати параграф 49 - 50 , дати відповідь на запитання після тексту параграфа усно, для самоконтролю.

2. Уважно розглянути ілюстрації на с.211 - 218.

3. Прослухати і уважно переглянути відео. Вивчите визначення термінів.

4. Підготуватися до самостійної роботи по параграфах (49-50)

Домашнє завдання

на 15 квітня 2020 року

Практична робота 7 "Визначення форм поведінки тварин"


Завдання:

1. Опрацювати парараф 47, дати відповідь на питання різнорівневі, усно, для самоконтролю.

2. Уважно переглянувши відео - виконати практичну роботу, де завдання подано у відео (письмово, обов"язково).

Домашнє завдання

на 13 квітня 2020 року

Тема. Поведінка тварин

Поведінкові реакції

Лабораторне дослідження: Спостереження за поведінкою тварин

Завдання:

1. Опрацювати параграф 47, дати усно, відповіді після параграфу, для самоконтролю.

2. Переглянути уважно відеоролики, зробити короткий конспект в зошит (за бажанням).

3. ОБОВ"ЯЗКОВО в зошиті виконати Лабораторне дослідження: Спостереження за поведінкою тварин, що на с.206.

4. Виконати міні-проект "Як спілкуються тварини" (до п"ятниці).

Домашнє завдання

на 8 квітня 2020 року

Виконати тестові завдання
(письмово, в зошиті з біології, дати відповіді на завдання: "Цифра - буква")

Якщо неякісне зображення - надішліть на мою електрону адресу прохання - я надішлю особисто їх вам, на вашу адресу

Домашнє завдання

на 6 квітня 2020 року


Тема. Тривалість життя, ріст тварин

Лабораторне дослідження: Визначення віку тварин (на прикладі двостулкових молюсків і кісткових риб)

Виконати завдання:

1. Опрацювати параграф 46. Усно відповісти на запитання після тексту параграфа, для самоконтролю.

2. Уважно переглянути відеосюжети. Запам"ятати тривалість життя наведених представників тварин (можна виписати у зошит) .

3. Виписати у зошит, чинники тривалості життя тварин, запам"ятати їх.

4. Дати відповіді на запитання А- Г.

5. Оформити в зошиті Лабораторне дослідження "Визначення віку тварин" на с. 199-200. Дати відповіді на питання. Зробити висновок.

Запитання

А. Які сполуки, на молекулярному рівні беруть основну участь у реалізації росту тварин?

Б. Що є сигналом до зимової сплячки у гризуна соні садової, або жолужниці європейської?

В. Як називається личинка амбістоми тигрової, яка має здатність розмножуватися, не ставши дорослим організмом? 

Г. Латинська назва морського коника Hippocampus від давньогрецької назви міфілогічної істоти Гіпокампа, на якому їздив Тритон. Морські коники є яйцеживородними та єдиними відомими тваринами, у яких вагітніє та народжує потомство самець, а не самка. Назвіть групу, до якої належать ці хребетні тварини.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _  _ _ _ _

Домашнє завдання

на 23-27 березня 2020

Розмноження тварин. Індивідуальний розвиток тварин


Виконати завдання:

1. Опрацювати  параграфи 44 і 45. Дати, усно, відповіді на запитання після параграфів.

2. Підготувати міні-проект "Турбота про потомство"

3. Переглянути відео, вивчити терміни і визначення до них.

4. Виконати письмові завдання (А,Б, В, Г, Д)


Виконати завдання:

А. Порівняти особливості будови статевих гамет тварин (де утворюється, розміри, наявність поживних речовин, оболонок, здатність до руху)

Б. Підписати фото

Сперматозоон....

Яйцеклітина....

В. Яких тварин зображено статеві клітини на малюнку?

Г. Дати відповідь (письмово).

а). Які переваги має статеве розмноження перед нестатевим?

б). Що таке "філогенез", "онтогенез"?

в). Дати визначення "регенерація". Які саме тварини мають здатність відновлювати тканини, втрачені органи, цілий організм?

Домашнє завдання

на 16-20 березня 2020


Тема. Регуляція функцій тварин. Нервова система

Опрацювати параграф 43

Виконати завдання:

1. Переглянути відеосюжет, виписати і вивчити терміни.

2. Впізнати фото (ліворуч, зеленого кольору), пригадати і підписати його будову в зошиті.

А. Переглянути зображення головного мозку у різних груп хребетних тварин. 

Б. Зіставити відділи головного мозку хребетних із їхнім значенням у регуляції життєвих функцій. (с. 188 підручника Соболь В.І.)

Тема: Подразливість тварин

Опрацювати параграф 42 (Соболь В.І.)

Виконати завдання

https://www.youtube.com/watch?v=clgJVqQerIg
https://www.youtube.com/watch?v=clgJVqQerIg

1. Вивчити визначення термінів, що зустрічаються в тексті параграфа.

2. Виконати завдання с.183 - 184 підручника, письмово.

3. Переглянути відеоролики.

4. Підготувати міні-проект "Як бачать тварини?"

Домашнє завдання на 12 березня 201_ р.

Тема. Опора тварин

44

Завдання:

1. Опрацювати параграф 39;

2. Переглянути відеоролик, зробити в зошиті позначки, що не зрозуміло з теми;

3. Візгадати фото скелета тварин.

4. Підготувати міні- проект "Як пересуваються тварини?"

Завдання. Підписати, кому належить скелет тварини.

Домашнє завдання на 26 лютого 2018 р.

Тема. Визначення особливостей зовнішньої будови хребетних тварин у зв"язку з пристосуванням до різних умов існування

Переглянути відео, запам"ятати назви тварин, до яких класів належать, їх пристосувальні особливості до умов існування.

Домашнє завдання на 19 лютого 2018 р.

Тема. Різноманітність та значення ссавців

36

Завдання:

  • Повторити параграф 33, с. 142 - 145;
  • Виконати в зошиті, завдання на с. 145;
  • Підготувати міні-проект "Зуби ссавців"
  • Переглянути відеоролики;
  • Відшукати цікаві факти про ссавців;
  • Впізнати ссавця за фото:

Додаткові завдання:

1. Відшукати інформацію про тварину - панголін (зовнішній вигляд, особливості будови, середовище існування, біологічна класифікація....)

2. Знайти і запам"ятати, в мережі інтернет, фото таких видів ссавців: коала, щур, вухань, бурий ведмідь, макака, морж, горностай, павіан, лось, носоріг, єхидна. опосум, вечірниця, лисиця, їжак, ховрах, баран, осел, сумчаста миша, качкодзьоб, білка, бурундук, зубр, піщуха, афаліна, шиншила, морський котик, хохуля, кулан, кенгуру, кашалот, ласка, зебра, бегемот, кролик, вовк, окапі. 

3. Відгадати про яку тварну йдеться? "Понад 2 тис. років тому у Стародавньому Римі висушені шкурки цих тварин використовували замість гребінців, щоб вичісувати вовну овець"

4. Закінчити речення.

  • До хоботних належать лише  два представники - .....
  • Знаю таких представників непарнокопитних ......
  • Знаю таких представників жуйних ссавців .....

Домашнє завдання на 05 лютого 2018 р.

Тема. Різноманітність та значення ссавців

35

Завдання учням:

  • Повторити параграф 32, с.138 - 141;
  • Переглянути відеоролики;
  • Підготувати міні-проект: "Молоко різних ссавців"
  • Відшукати цікаві факти про ссавців;

Домашнє завдання на 29 січня 2018 р.

Тема. Розмноження, різноманітність, значення птахів

32

Завдання учням:

  • Повторити параграф 31, с.133 - 137;
  • Переглянути відеоролики (запам"ятати назви видів);
  • Підготувати міні-проект: "Гнізда птахів"
  • Відшукати цікаві факти про птахів-рекордсменів; 
  • Дізнатися в яких країнах є пам"тник птаху. За які заслуги встановлено;
  • Відшукати фото пташенят птахів.

Домашнє завдання на 15 січня 2018 р.

Тема. Особливості будови і процесів життєдіяльності амфібій. Різноманітність і практичне значення

28

Завдання:

1. Повторити параграф 26, с.113-116.

2. Виконати в зошиті завдання:

А. За текстом підручника й малюнком, визначити основні ознаки зовнішньої будови амфібій та з"ясувати, як вони допомагають цим тваринам пристосуватись до умов серидовища.

1). Відділи тіла жаби: ___________, ________ і _________. 2). Шкіра __________, вкрита _________. 3). Слиз виконує ________ функцію. 4). На суходолі жаба - _________ або ______________, у воді - _____________. 5). На голові жаби розташовані: ____________, _____________, _____________, _______________. 6). Живляться переважно ____________.

Б. Заповнити таблицю "Пристосування земноводних до середовища існування (на прикладі жаби)"

Пристосування до водного серед     Пристосування до наземного серед

(1 колонка)                                                                  (2 колонка)

В. Виконати завдання в підручнику, Соболь В.І., на с. 116 "Навчаємося пізнавати"

Г. Дати відповідь, що таке батрахологія?

Д. Відгадати "Що це?"

1. _____________________________

2. ___________________________

3. ______________________

3. Опрацювати параграф 27 с.117 - 120.

4. Переглянути відео, запам"ятати назви представників і  їх зовнішній вигляд.

5. Виконати завдання:

Е. Підписати назви тварин.

Е. 1. _____________

2. ________________

3.________________

4. _______________

5. ________________

6. _______________

7.________________

8. ________________

9. _________________

10. ______________

Є. Знайти іформацію про делікатеси з амфібій.

Ж. Скласти таблицю "Значення земноводних" (позитивне і негативне)

Домашнє завдання на 18 грудня 2017 р.

Різноманітність та практичне значення риб

26

Завдання учням:

  • Повторити параграф 24, с.104 - 107;
  • Опрацювати параграф 25. с. 108 - 111;
  • Переглянути відеоролики;
  • Підготувати міні-проекти: 1. "Зуби хребетних тварин"; 2. "Луска риб"
  • Відшукати цікаві факти про Рибу Фугу, електричного ската, електричного вугра, про різноманітність ікри риб;
  • Дізнатися, які види акваріумних рибок найчастіше мають у домівках.

Домашнє завдання на 4 грудня 2017 р.

Паразитичні безхребетні

23

Завдання учням:

  • Опрацювати  параграф 22, с.96-99;
  • Переглянути відеоролики;
  • Підготувати групам учнів, міні-презентації таких груп безхребетних тварин:
  1. Кишковопорожнинні
  2. Плоскі черви
  3. Круглі черви
  4. Кільчасті черви
  5. Члинистоногі
  6. Молюски.

Домашнє завдання на 1 грудня 2017 р.

Тема. Різноманітність та практичне значення молюсків Лабораторне дослідження Будова черепашки (мушлі) черевоногих і двостулкових

22

Завдання учням:

  • Повторити параграф 20, с.87-90;
  • Опрацювати параграф 21, с. 91-94;
  • Переглянути відеоролики;
  • Підготувати міні-проект "Молюски України"
  • Відшукати цікаві факти про головоногих молюсків;

Домашнє завдання на 24 листопада 2017 р.

Тема. Молюски

21

Завдання учням:

  • Опрацювати параграф 21, с. 91-94;
  • Переглянути відеоролики, виписати найцікавіше;
  • Підготувати міні-проект "Як утворюються перлини"
  • Відшукати цікаві факти про молюсків;

Домашнє завдання на 20 листопада 2017 р.

Урок-змагання. 

Тип Членистоногі

20

Завдання учням:

  • Повторити параграфи: 12 - 19, с. 53 - 86 і записи в зошиті

Домашнє завдання на 17 листопада 2017 р.

Тема. Особливості будови та життєдіяльності комах

19

Завдання учням:

  • Опрацювати параграф 18, с. 77 - 80;
  • Переглянути відеоролики;
  • Підготувати міні-проект "Комахи України";
  • Виконати завдання: склади синквейн про комах.

Слово «синквейн» походить від французького слова «п'ять» і означає «вірш, що складається з п'яти рядків». 

Синквейн (сенкан) - це не звичайний вірш, а вірш, написаний відповідно до певних правил. У кожному рядку задається набір слів, який необхідно відобразити в вірші. 

1 рядок - заголовок, в який виноситься ключове слово, поняття, тема синквейна, виражене у формі іменника;

2 рядок - два прикметники, що виражають основну думку; 

3 рядок - три дієслова, описують дії в межах теми;

4 рядок - фраза, що несе певний зміст.

 5 рядок - висновок, одне слово (може бути два), іменник (асоціація з першим словом)

Приклад

 Квітка 

Гарна, червона 

Пахне, прикрашає, дивує 

Це частина живої природи 

Весна 

Домашнє завдання на 06 листопада 2017 р.

Тема. Різноманітність та практичне значення павукоподібних

17

Завдання учням:

  • Повторити параграф 15, с. 65-69;
  • Опрацювати параграф 16, с. 69-73;
  • Переглянути відеоролики, виписати представників;
  • Підготувати міні-проект "Неповторна павутина";
  • Відшукати факти про отруту, яку виділяють павуки;
  • Відшукати цікаві факти про кліщів. Методи боротьби з паразитичними видами;
  • Відшукати інформацію, яка відображає представників павукоподібних в Україні.

Домашнє завдання на 23 жовтня 2017 р.

Тема. Членистоногі: Павукоподібні

Завдання учням:

  • Повторити параграф 14, с. 61 - 64;
  • Опрацювати параграф 15, с. 65 - 68;
  • Відшукати цікаві факти про Арахніду, про павутину, що "плетуть" павуки, про отруту, яку вони виділяють;
  • Переглянути мультимедійну презентацію; 

Домашнє завдання на 20 жовтня 2017 р.

Тема. Загальна характеристика членистоногих

13

Завдання учням:

  • Опрацювати параграфи 12-13, с. 53 - 56;
  • Переглянути відеоролик;
  • Опрацювати мультимедійну презентацію;
  • Відшукати цікаві факти про членистоногих;
  • Дати відповідь на запитання:
  1. Як ви гадаєте, від яких тварин походять членистоногі?
  2. Що спільного у цих тварин?


Домашнє завдання  на 09 жовтня 2017 р.

Тема. Кільчасті черви, їхня різноманітність та значення

12

Завдання учням:

  • Опрацювати параграф 11, с. 49 - 52;
  • Переглянути відеоролики;
  • Скласти схему "Представники кільчастих червів" (близько 6-8 представників);
  • Побудувати кросворд "Різноманітність Кільчаків";
  • Дайте відповідь на запитання:
  1. Що таке гірудин?
  2. Які особливості будови п"явок, пов"язані зі способом живлення?
  3. У чому ж суть грунтоутворювального значення дощових черв"яків?

Домашнє завдання на 02 жовтня 2017 р.

Тема. Особливості життєдіяльності кільчастих червів

Тема 11

Завдання учням:

  • Перегляньте відеоролик.
  • Прочитайте матеріал підручника 10. с. 45-48.
  • Відшукати дощового черв"яка і принести на урок (сфотографувавши чи знявши процес пошуку тварини, в околицях).
  • Підготувати цікаві факти про черв"яків (у вигляді газети, м/м презентації, підбірки фото (за бажнням))
  • Дайте відповідь на такі запитання:

Як дощові черв"яки розпушують грунт?

Від яких чинників залежить їхнє життя?

Домашнє завдання на 29 вересня 2017 р.

Тема. Загальна характеристика кільчастих червів

Тема 10

Завдання учням:

  • Перегляньте відеоролик.
  • Прочитайте матеріал підручника 9. с. 41-44.
  • Відшукати цікаву інформацію про червів.
  • Підготуйте відповіді на такі завдання:

  1. Назвати визначальні ознаки будови кільчастих червів.
  2. У кільчастих червів є добре розвинений мішок, що складається з одного шару епітелію  та двох шарів м"язів. Як називається зовнішній шар? Як називаються шари м"язів?
  3. Що таке параподії?

Домашнє завдання на 25 вересня 2017 р.  

Тема. Особливості будови та життєдіяльності Кишковопорожнинних

Тема 8-9

Завдання учням:

  • Перегляньте відеоролики.
  • Прочитйте матеріал підручника 7-8. с. 33-40.
  • Виконати міні-проект "Як утворюються коралові острови"(група учнів)
  • Знайдіть відповіді на такі питання:
  1. Яка будова гідри?
  2. Які ознаки є визначальними для  кишковопорожнинних?
  3. Які різновиди вам відомі?
  4. Яке значення кишковопорожнинних у природі та житті людини?

Як ми здобуваємо знання

Тренінги

Руханки

Предметний тиждень

Фрагменти відеоуроків

Технологія "Ажурна пилка"

Домашні групи

"Пиляємо" тему у 9 класі "ЕММБРІОНАЛЬНИЙ РОЗВИТОК"
"Пиляємо" тему у 9 класі "ЕММБРІОНАЛЬНИЙ РОЗВИТОК"

Обговорення і обмін інформацією

Експертні групи

Спостереження

Лабораторна робота "Вивчення ознак пристосованості зовнішньої будови ракоподібних до середовища життя"
Лабораторна робота "Вивчення ознак пристосованості зовнішньої будови ракоподібних до середовища життя"

Прийом "Віночок"

Технологія "Мікрофон"

Відповіді на запитання: "Яка роль дріжджів у житті людини?"
Відповіді на запитання: "Яка роль дріжджів у житті людини?"

Складання схеми Вена

Порівняння судин кровоносних і лімфатичних. Тема. Лімфатична система. 8 клас
Порівняння судин кровоносних і лімфатичних. Тема. Лімфатична система. 8 клас

Розповідь-пояснення з використянням м/м презентації

Вивчаємо тему "ГУБКА ТА УЛЬВА". 6 клас
Вивчаємо тему "ГУБКА ТА УЛЬВА". 6 клас

Прийом "Комплімент"

Створення сприятливої атмосфери, організація комунікації між учнями
Створення сприятливої атмосфери, організація комунікації між учнями

Індивідуальна робота з картками

Тема. Роль бактерій у природі та значення для життя людини. 6 клас
Тема. Роль бактерій у природі та значення для життя людини. 6 клас

Тематичний контроль

Тема. Дихання. 9 клас
Тема. Дихання. 9 клас

Уроки на вулиці

5 клас
5 клас
)))
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати