10 клас (поглиблене вивчення)

моя електронна адреса: hordiyenkonatasha@gmail.com

Увага!

Усі відповіді на письмові завдання, проекти.... присилати на електронну пошту мою, можливі скріншоти, фото (розбірливі)

Домашнє завдання

на 26, 28, 29  травня 2020 року

Берегти навколишнє середовище!

Спостерігати за природними об"єктами довкілля (на ваш розсуд), від рослин (квіти на підвіконні, дерева у саду, розсада помідорів, петунії..... ) до тварин (спів, "рицарські турніри", гніздування, турбота про потомство, перші польоти малечі...)

Все, що спостерігаєте - зазняти на гаджети (відео, фото) і надіслати на мою електронну адресу.

(Спостереження продовжити проводити на літніх канікулах)

Домашнє завдання

на 21-22 травня 2020 року 

1. Опрацювати параграфи 107 - 110.
2. Після тексту парагрфа відповісти на запитання, усно, для самоконтроллю.
3. Вивчити термінологію, що зустрічається в тексті.

Домашнє завдання

на 19 травня 2020 року 

Тема. Ріст і регенерація. Біологічні основи процесів росту

Завдання:

1. Опрацювати параграф 106 усно, відповісти на запитання після тексту. для самоконтролю.

2. Проглянути  і прослухати відео, уважно.

Домашнє завдання

на 12 травня 2020 року 

Завдання уроку

Виконти самостійну роботу з теми "Репродукція і розвиток"  О Б О В"Я З К О В О!!!!!

(Робота включає різнорівневі завдання, з ілюстраціями. Кількість - 10)

Завдання скину в групу вайбер "Біологи"

(Дякую за розуміння)

Домашнє завдання

на 7 травня 2020 року (дві години)

Тема. Будова і функції плаценти людини. Вплив алкоголю, нікотину, наркотичних та фізико - хімічних факторів зовнішнього середовища на розвиток зародка людини. Поняття про тератогенез. Сучасні методи ембріології. Тканинна та ембріональна інженерія, химерні організми. Репродуктивна медицина

Завдання:

1. Опрацювати парагараф 102 і 103, відповісти на запитання після тексту параграфа, для самоконтролю.

2. уважно прослухати і проглянути відео.

3. Повторити парагарафи 98 - 101, підготуватися до самостійної

Домашнє завдання

на 30 квітня 2020 року (дві години)

Тема. Амніоти та анамнії. Механізми регуляції онтогенезу. Ембріологічні теорії та закони. Періодизація ембріонального розвитку людини. Типи дроблення та гаструляції у людини. Критичні періоди розвитку зародка людини

Завдання:

1. Опрацювати параграфи 101 - 102 с.210 - 212. Вивчити терміни і івизначення, відповісти на запитання після тексту, для самоконтролю.

2. Вивчити будову яйцеклітини птаха. Виконати практичну роботу (с. 211) в зошиті (з малюнками чіткими і підписами).

3. Порівняти амніот і анамній, у вигляді таблиці (письмово).

4. Створити проект (довільна форма, АЛЕ бажано "феєрично" тобто з картинками і підписами (короткими в 1-2 речення) ) "Ембріональний період розвитку людини"

5. Переглянути і прослухати уважно відео.

Домашнє завдання 

на 28 квітня 2020 року

Тема. Первиннороті та вториннороті організми. Похідні зародкових листків. Поняття про провізорні органи

Завдання:

1. Опрацювати параграфи 100-101.

2. Уважно прослухати і переглянути відеосюжет. Вивчити термінологію.

Домашнє завдання на 23 квітня 2020 року (2 години)

Тема. Клонування. Використання вегетативного  розмноження рослин та грибів у агрокультурі

Завдання:

1. Опрацювати параграфи 88 і 89, усно. Вивчити терміни у тексті таблиці на с 185 "Основні типи нестатевого розмноження" і на с. 186-187 "Поширені види вегетативного розмноження в природних умовах"

2. Переглянути уважно відео.

Домашнє завдання на 21 квітня 2020 року

Тема. Репродукція організмів. Практична робота "Нестатеве розмноження  - брунькування дріжджів"

Завдання:

1. Опрацювати параграф 87, с.182 -183 усно.

2. На сторінці 183 підручника Задорожний К.М. Біологія і екологія (профільний рівень) (2018), виконати завдання ПИСЬМОВО в зошиті "Типи та способи розмноження організмів"

3. Виконати письмове завдання А.

Завдання письмове А

Замалювати в зошиті процес розмноження еукаріотів - дріжджів.

Домашнє завдання на 17 квітня 2020 року (2 години)

Тема. Амітоз. Значення. Приклади. Клітинні технології в біології та медицині

Завдання:

1. Опрацювати уважно параграфи 85 і 86, усно, після яких відповісти на запитання для самоконтролю.

2. Переглянути відео.

Домашнє завдання на 16 квітня 2020 року (2 години)

Тема. Мейоз. Фази мейозу. Кросинговер.Порушення мейозую. Біологічне значення мейозу у тварин та рослин

Завдання:

1. Опрацювати параграфи 83, 84 сторінки 174 -177, усно. Після параграфів опрацювати запитання і завдання самостійно, для самоконтролю.

2. Переглянути відеоролики. Виписати нові терміни (як з параграфів так і з відео) і вивчити їх. 

Домашнє завдання на 14 квітня 2020 року

Тема. Мітоз


Завдання:

1. Опрацювати параграфи 81-82, усно, дати відповіді на запитання після параграфа, для самоконтролю.

2. Підписати фото 1-4, завдання А

3. Переглянути уважно відео.

Завдання А

1
1
2
2
3
3
4
4

https://svitppt.com.ua/biologiya/klitinniy-cikl-vid-mitozu-to-smerti.html

Домашнє завдання на 9 квітня 2020 року

  • Тема. Життєвий цикл клітин. Інтерфаза: періоди та тривалість. Значення інтерфази. Регуляція інтерфази. Структурна організація інтерфазного хроматину

Завдання:

1. Опрацювати усно параграфи 79 - 80. Відповісти на запитання після параграфів, для самоконтролю, усно.

2. Дати письмово в робочому зошиті, відповіді на завдання А-В. Вивчити їх. 

3. Вивчити, на пам"ять малюнок 80.3., що на с. 169 - "Структурнуа організація ДНК на різних стадіях клітинного циклу"

Письмові завдання:

А. "Каріолема" це ...

Б. "Гістони" це...

В. "Нуклеосома" це ...

Домашнє завдання на 7 квітня 2020 року

Тема. Репродукція клітин. Репродукція прокаріотичних клітин. Бінарний поділ. 

Репродукція еукаріотичних клітин. 

  • Соматичні і статеві клітини
  • Каріотип. Порівняльна характеристика наборів хромосом різних видів.

Завдання:

1. Опрацювати параграфи -  77,78. Дати усно, відповіді на запитання після параграфів, для самоконтролю.

2. Переглянути відеоролик,  для кращого сприйняття інформації.

3. Дати відповіді на запитання А - Г, письмово в робочому зошиті.

А. Що таке "мезосоми"? Описати, замалювати її у зошиті робочому.

Б. Описати "спори" бактерій. (лаконічно)

В. Що таке "плазміда" бактерій?

Г. Скласти схему "Соматичні клітини" (приклади) і схему "Статеві клітини".

Виконати домашнє завдання на 23-27 березня 2020

Тема. Поняття про віроїди і пріони. Значення їх у природі та житті людини. Загальна характеристика інфекційного процесу, викликаного вірусами. Залежність профілактики та лікування вірусних хвороб рослин. тварин та людини від особливостей збудника. Гіпотези виникнення вірусів.


Завдання:

1. Опрацювати параграфи: 75, 76, 77. Відповідати на запитання пістя тексту параграфа  усно.

2. Переглянути відео. Виписати інформацію, терміни і поняття.

3. Виконати завдання А -Г.

Виконати домашнє завдання на 16-20 березня 2020

Тема. Репродукція та розвиток

Тема. Місце вірусів у сисстемі органічного світу. Особливості будови і процесів життєдіяльності вірусів тварин, рослин та бактерій. Шляхи проникнення вірусів у клітини і організми хазяїна


Виконати завдання:

1. Опрацювати  параграфи: 72, 73,74. Дати приклади на запитання після параграфа (усно).

2. Переглянути уважно відео. Виписати в зошит, що незрозуміло. (самостійно провести дослідження із незрозумілого питання, користуючись мінімум трьома різними джерелами).  

3. Підготувати мультимедійну презентацію "Різноманітність вірусів" (де чітко показати фото зовнішнього вигляду віруса, що чи кого уражає і фото організму ураженого ним. Не менше 6 видів вірусів - складних і простих).

)))
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати