8 клас

моя електронна адреса: hordiyenkonatasha@gmail.com

Увага!

Усі письмові роботи над завданнями, присилати на електронну пошту мою, можливі скріншоти, фото (розбірливі)

Домашнє завдання

на 26 - 28 травня 2020 року

1. Опрацювати параграф 65, 66, усно. Вивчити терміни, напам"ять.

2. Усно дати відповіді пістя тексту параграфів, для самоконтроллю.

Домашнє завдання

на 21 травня 2020 року

1. Опрацювати параграфи 63, 64, усно. Вивчити терміни напам"ять.

2. Дати відповіді на запитання псля тексту параграфів, усно, для самоконтроллю.

Домашнє завдання

на 19 травня 2020 року

Тема. Розмноження і розвиток людини. Будова і функції статевої системи людини. Статеві клітини 

Завдання:
1. Опрацювати усно параграфи 62 і 63 сторінку лише 277. Вивчити терміни і визначення на пам"ять.
2. Прослухати і переглянути відео.
3. В зошит письмовий,  замалювати статеві гамети і підписати позначення - завдання А і Б.

Завдання А

Завдання Б

Домашнє завдання

на12 травня 2020 року


Тема. Імунна система. Імунізація. Алергія

Завдання:

1. Опрацювати уважно параграфи 59, 60, 61, в усній формі відповісти на запитання після тексту параграфа, для самоаналізу.

2. Переглянути і уважно прослухати відео, вивчити визначення понять.

3. Письмово в зошит з біології замалювати і підписати будову лімфатичного вузла (с. 259 плюс використовуючи інтернет ресурси підписати будову). В зошиті оформити таблицю і підписати ілюстрацію "Органи імунної системи", що на сторінці 260.

Домашнє завдання

на 7 травня 2020 року

Тема. Залози зовнішньої секреції. Стрес. Ендокринні порушення

Завдання:

1. Опрацювати параграф 56 і 58, відповісти на запитання після тексту параграфа, для самоконтролю.

2. Проглянути і прослухати відео.

3. Повторити параграфи 55-57, підготуватися до самостійної роботи.

Домашнє завдання

на 5 травня 2020 року

Тема. Залози внутрішньої та змішаної секреції

Завдання:

1. Опрацювати параграф 57, вивчити особливості кожної залози (які гормони виділяє залоза, що за норми відбувається з організмом, що при гіпо-  і при гіперфункції)

2. Підготувати міні - презентацію "Залози внутрішньої секреції" (з фото і підписами)

3. Проглянути і прослухати уважно відео.

Домашнє завдання

на 30 квітня 2020 року

Тема. Ендокринна система людини

Завдання:

1. Опрацювати  параграф 56, відповісти на запитання після тексту, для самоконтролю.

2. Вивчити ілюстрацію 112 на с.245.

3. Заповнити таблицю на сторінці 248 "Ендокринна система людини"

4. Переглянути уважно відео, вивчити терміни і визначення.

Домашнє завдання 

на 28 квітня 2020 року

Тема. Регуляція функцій організму. Гомеостаз і регуляція функцій організму людини

Завдання:

1. Опрацювати параграф 55, усно дати відповіді на запитання пістя тексту параграфа, для самоконтролю.

2. Переглянути і уважно прослухати відеоролик.

Домашнє завдання на 16 квітня 2020 року

Тема. Біоритми людини. Сон і неспання


Завдання:

1. Опрацювати параграф 54, відповісти пастя тексту на запитання усно, для самоконтролю. 

Вивчити схему: "Періодичність біоритмів"

2. Виконати тест, письмово, що на сторінці 238.

3. Переглянути і прослухати уважно відео.

4. Відповісти на запитання А-В, письмово.

Періодичність біоритмів

Назва процесу                                                    Тривалість
Нервовий імпульс                                               0,001 с
Серцевий цикл                                                     0,8 с
Вдих-видих                                                           8 с
Голодна перистальтика шлунка                      30 хв
Зміна дня і ночі                                                   1 доба
Менструальний цикл у жінок                          28 діб
Народження потомства                                     1 рік
Зміна пір року сезон                                           (3 місяці)
Циклічність сонячної активності                     (11,2 роки), багато років (орієнтовно - 80)

Завдання письмові:

А. Назва якої групи птахів є зайвою в класифікації біоритмологічних типів людей: жайворонки, голуби, орли, сови.

Б. Наведіть приклад порушень сну.

В. Що таке летаргія?

Домашнє завдання на 14 квітня 2020 року

Тема. Свідомість. Навчання. Пам"ять


Завдання:

1. Опрацювати параграф 53, відповісти на запитання після параграфа, усно, для самоконтролю.

2. Переглянути відео уважно.

3. Виконайте письмово, обов"язково, Лабораторне дослідження "Дослідження різних видів пам"яті" (попросіть про допомогу рідних, де рухи вони обирають довільні, молюнки теж - будь які, слова самі ж напишуть по черзі і вам зачитають. так, як запропоновано в підручнику)

Домашнє завдання на 9 квітня 2020 року

Виконати тестові завдання (письмово, в зошиті з біології, дати відповіді на завдання: "цифра - буква")

Якщо неякісне зображення - надішліть на мою електрону адресу прохання - я надішлю особисто їх вам, на вашу адресу

Домашнє завдання на 7 квітня 2020 року

Тема. Поняття про сигнальні системи. Мова, мислення

Завдання:

1. Опрацювати параграф 52, дати усно відповіді на запитання після тексту, для самоконтролю. Вивчити визначення термінів у тексті.

2. В робочому зошиті, письмово заповнити таблицю на сторінці 229.

3. Переглянути відео-презентацію. Виписати у зошит все, що стосується першої і другої сигнальної системи, мови.

4. Відповісти, письмово на запитання А-В.

Запитання письмові:

А. Який відділ головного мозку відіграє основну роль у розвитку мови?

Б. Який із проявів ВНД є у людини, але відсутній у тварин?

В. Назвіть розумову операцію, суть якої у зіставленні ознак для встановлення подібності й відмінності: аналіз; синтез; узагальнення; порівняння.

Домашнє завдання на 23-27 березня 2020 р

Тема. Умовні рефлекси. Формування поведінкових реакцій людини

Виконати завдання:

1. Уважно опрацювати параграф 50. Відповісти на запитання після  тексту, усно.

2. Переглянути відео. Навести свої приклади умовних рефлексів (письмово).

3. Дати відповіді на запитання А-Г, письмово.

Дати відповідь на запитання:

А. Як називаються складні ланцюги умовних рефлексів?

Б. Який із способів накопичення індивідуального досвіду є вищою формою научіння?

В. Що є матеріальною основою умовних рефлексів?

Г. Зіставте твори мистецтва з авторами і отримайте назву власності, що є невід"ємною  складовою сприйняття людиною природи:

1. "Мона Ліза"                                             А1  А.Вівальді

2. "Мислитель"                                        А2 С.Боттічеллі

3. "Народження Венери"                            К Л. да Вінчі

4. "Одісея"                                                     С О.Роден

5. "Чотири пори року"                          Р Гомер

Домашнє завдання на 16-20  березня 2020 р

Тема. Безумовні рефлекси людини


Виконати завдання:

1. Опрацювати параграф 49. Відповісти, усно, на запитання після параграфа, с.218.

2. Переглянути відео, вивчити терміни і визначення.

3. Виконати письмово в зошиті завдання А. 

Завдання А

Людина + геометрія

Термін цієї фігури взяв початок від слова, що в перекладі з грецької означає "столик", площа  цієї фігури визначається за формулою S = a+b/2*h,

в інків фігура була основою стандартного стилю дверей та вікон, а в анатомії її назвою названі один із мязів спини та кістка запястка. Як назавається фігура? 

)))
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати