9 клас
моя електронна адреса: hordiyenkonatasha@gmail.com
Увага!
Усі відповіді на письмові завдання, проекти.... присилати на електронну пошту мою, можливі скріншоти, фото (розбірливі). Будь ласка, чітко зазначайте свою фамілію, клас. Дякую.
Домашнє завдання
на 25-29 (9 Б,В,Г) 26-29 (9А) травня 2020 року
Берегти навколишнє середовище!
Спостерігати за природними об"єктами довкілля (на ваш розсуд), від рослин (квіти на підвіконні, дерева у саду, розсада помідорів, петунії..... ) до тварин (спів, "рицарські турніри", гніздування, турбота про потомство, перші польоти малечі...)
Все, що спостерігаєте - зазняти на гаджети (відео, фото) і надіслати на мою електронну адресу.
(Спостереження продовжити проводити на літніх канікулах)
Домашнє завдання
на 18 травня (9 Б,В,Г) і 19 травня (9 А) 2020 року
Тема. Біологія як основа біотехнології та медицини. Поняття про селекцію. Методи традиційної селекції
Завдання:
1. Опрацювати параграф 54, усно. Дати відповіді на запитання після тексту на с. 229, усно, для самоконтролю.
2. Уважно переглянути і прослухати відео.
3. Письмово в зошити з біології, виписати терміни, які вивчити: інбридинг, аутбридинг.
4. Знайти фото, назву і особливості будови (по 2 приклади) гетерозисних особин - курей, качок, кролів.
Домашнє завдання
на 4 травня (9 Б,В,Г) і 5 травня (9 А) 2020 року
Підготувати проект "Виявлення рівня антропогеного та техногенного впливу в екосистемах міста Буча (Ірпінь)"
Виконання обов"язкове, з використанням фото міста, форма представлення "феєрична"(м/презентацією, відео особисте....), текст на сторінку оцінюється в 4-5 б. максимум (в залежності від змісту)
Домашнє завдання
на 27 квітня (9 Б,В,Г) і 28 квітня (9 А) 2020 року
Тема. Біосфера як цілісна система. Захист і збереження біосфери
Завдання:
1. Опрацювати параграфи 52 - 53, усно дати відповідь на запитання після тексту параграфа, для самоконтролю.
2. Переглянути і уважно прослухати відео.
3. Підготувати проект на тему: "Виявлення рівня антропогенного та техногенного впливу в екосистемах своєї місцевості"
Домашнє завдання на 17 квітня (9 А,Б,В,Г) 2020 року
Тема. Харчові зв"язки, потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах. Стабільність екосистем та їх властивості

Завдання:
1. Опрацювати параграфи 49 і 51, відповісти на запитання після параграфів, для самоконтролю.
2. Переглянути уважно відеоролики.
3. виконати завдання "Кластер" письмово.
Завдання «Кластер»
З поданих слів утворити ланцюги живлення.
Слова: сонечко, яструб, попелиці, водорості, карась, дафнії, миша,
лисиці, комахоїдні птахи, їжак, людина, коров"ячий послід, рослинний перегній,
личинки мух, хижаки, рослини, щука, зернівка пшениці, дощовий черв'як, кріт.
Домашнє завдання на 13 квітня (9 Б,В,Г)
і 14 квітня (9А) 2020 року
Тема. Надорганізмові біологічні системи
Предмет вивчення екології, екологічні фактори і їх взаємодія. Екологічні угрупування організмів по відношенню до різних факторів

Завдання:
1. Опрацювати усно параграфи 48 с. 202-204 і 50, с. 208-211. Дати відповідь, усно, на запитання після параграфів, для самоконтролю.
2. Переглянути уважно відеоролики, виписати головне в зошит (за бажанням).
3. Вивчити нові терміни (виписати попередньо їх в стовпчик, у зошит із біології) і їх визначення знати, всі, що зустрічаються в тексті параграфа.
Домашнє завдання на 6 квітня (9 Б,В,Г) і 7 квітня (9А) 2020 року
Виконати тести з теми: Еволюція органічного світу


Домашнє завдання на 23-27 березня 2020
Тема. Роль палеонтології, ембріології, морфології в обгрунтувані теорії еволюції. Еволюція людини

Виконати завдання:
1. Опрацювати параграфи 41, 42, 44. Дати відповіді після тексту параграфу, на запитання, усно.
2. Переглянути уважно, відео. Запамятати назви пращурів...
Домашнє завдання на 16-20 березня 2020
Тема. Основні положення сучасної теорії еволюції. Популяція як елементарна одиниця еволюції

Завлання:
1. Опрацювати параграф 40, с. 160 - 164. Дати відповіді на запитання після параграфа.
2. Переглянути відеоролики. Самостійно підготувати вікторину, на 12 запитань, до відео.